pc2help - Υπηρεσίες η/υ & Internet | Τεχνική Υποστήριξη - Επισκευή Laptop

Είστε εδώ: Τεχνική υποστήριξη / Υπηρεσίες για εταιρείες / Τηλεφωνικά κέντρα
A+ R A-

Τηλεφωνικά κέντρα VoIP | Υλοποιήσεις βασισμένες σε Asterisk

Η εταιρία μας αναλαμβάνει την εγκατάσταση και παραμετροποίηση τηλεφωνικών κέντρων βασισμένων σε open sourse λύσεις, όπως asteriskelastixfritzbox, τα οποία διακρίνονται για τις δυνατότητες που παρέχουν και το χαμηλό κόστος. Δυνατή η λειτουργία τους με PSTN / ISDN / GSM και VoIP «γραμμές». Χαρακτηριστικό τους είναι η επεκτασιμότητα που μπορούμε να έχουμε σε σχέση με το κόστος και οι δυνατότητες.

H pc2help είναι Πιστοποιημένος Συνεργάτης της Viva Viva Numbers - ελληνικά τηλεφωνικά νούμερα με VoIP, Fax2mail, Followme, Voicemail Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να σας προτείνουμε λύσεις αναλόγως με τις ανάγκες σας.


submit a ticket contact us

 

Με τις υπηρεσίες της Viva έχετε ένα σύνολο από δυνατότητες όπως:

 

Fax to mail

  • Μπορείτε να δίνετε διαφορετικό νούμερο Fax για κάθε ένα από τα τμήματα της εταιρίας, έτσι ώστε τα εισερχόμενα Fax θα προωθούνται κάθε φορά μόνο στο e-mail των υπαλλήλων του αντίστοιχου τμήματος.
  • Μπορείτε να λαμβάνετε και να αποστέλλετε ταυτόχρονα περισσότερα από ένα Fax, χωρίς το πρόβλημα της απασχολημένης
    γραμμής ή της έλλειψης χαρτιού που έχει το παραδοσιακό Fax.
  • Μπορείτε να λαμβάνετε και να αποστέλλετε Fax από οπουδήποτε και αν βρίσκεστε.
  • Μπορείτε να αποστέλλετε μαζικά Fax με ένα click από τον υπολογιστή σας.

 

FollοwMe

Οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε (σε ραντεβού, σε ταξίδι κ.ο.κ.) εσείς ή τα στελέχη σας, πλέον δεν θα χρειάζεται να χά-
νετε καμία πολύτιμη κλήση. Μπορείτε να διαχειριστείτε όλες τις εισερχόμενες κλήσεις με όποιο τρόπο εσείς θέλετε
κάθε φορά:

  • Να τις εκτρέπετε σε οποιοδήποτε άλλο νούμερό σας (σταθερό ή κινητό στην Ελλάδα ή το εξωτερικό). Έχετε τη δυνατότητα ταυτόχρονης εκτροπής (να χτυπούν πολλά νούμερα μαζί) ή με τη σειρά που θα επιλέξετε.
  • Εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε προώθηση της κλήσης στον τηλεφωνητή Viva (VoiceMail) και να λάβετε το μήνυμα του καλούντος στο e-mail σας.

 

VoiceMail

Η εξελιγμένη υπηρεσία τηλεφωνητή του Viva στέλνει όλα τα ηχητικά μηνύματα σαν mp3 στο e-mail σας.

  • Έχετε τη δυνατότητα να ακούτε τα μηνύματα του τηλεφωνητή από οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε, είτε μπαίνοντας στο mail σας είτε από οποιοδήποτε άλλο σταθερό ή κινητό τηλέφωνο με χρήση κωδικού PIΝ.
  • Τα ηχητικά του τηλεφωνητή είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα.
  • Εσείς ρυθμίζετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να λειτουργεί η υπηρεσία του τηλεφωνητή: κεντρικά για όλη την
  • εταιρία, ξεχωριστά για κάθε τμήμα ή και ξεχωριστά για κάθε στέλεχος της εταιρίας σας.

 

Callcenter (Phone Queue)

Με την υπηρεσία αυτή ο χρήστης μπορεί να ορίσει το καλωσόρισμα που θα ακούν όσοι καλούν το νούμερό του, να
ορίζει call agents στους οποίους θα δρομολογούνται οι κλήσεις, να βλέπει online πόσες κλήσεις είναι στην αναμονή,
να ορίζει πότε θα απαντώνται οι κλήσεις από τηλεφωνητή, ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού του
κέντρου, ενώ κάθε call agent θα μπορεί είτε από το τηλέφωνο είτε online να ρυθμίζει διάφορες παραμέτρους που
αφορούν τη θέση εργασίας του.

 

Phone Menu (IVR)

Συμπληρωματικά στην υπηρεσία Phone Queue, το Phone Menu (IVR) δίνει τη δυνατότητα στον κάτοχο του Viva
Number να δημιουργήσει δικά του τηλεφωνικά «μενού» για τους πελάτες του: «Πατήστε 1 για λογιστήριο, 2 για
πωλήσεις, 3 για τεχνική υποστήριξη» κ.ο.κ.

 

Call Recording

Δυνατότητα καταγραφής όλων των κλήσεών σας, εισερχόμενων και εξερχόμενων, ακόμα και αυτών που έχουν εκτραπεί
με την υπηρεσία Followme! Η καταγραφή μπορεί να γίνεται είτε ad hoc με το πάτημα ενός πλήκτρου, είτε μόνιμα για
όλες τις κλήσεις σας, και μπορείτε να λαμβάνετε τα καταγεγραμμένα ηχητικά μηνύματα των κλήσεων στο email σας!

 

Επίσης έχουμε τη δυνατότητα επιλογής των παρακάτω αριθμοδοτικών σειρών:

  • Της σειράς 18ΧΧΧ για υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών
    Με αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα (από σταθερό) ή με χρέωση σταθερού Ελλάδος (από κινητό).
  • Της σειράς 801
    Για να σας τηλεφωνούν με αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα (από σταθερό) ή με χρέωση σταθερού Ελλάδος (από
    κινητό).
  • Της σειράς 800
  • Για κλήσεις από σταθερό
  • Νούμερα για Υπηρεσίες Προστιθέμενης Αξίας
  • Της σειράς 806 (με χρέωση κλήσης 0,06 € / λεπτό από όλη την Ελλάδα)
  • Της σειράς 812 (με χρέωση κλήσης 0,12 € / λεπτό από όλη την Ελλάδα)
  • Της σειράς 825 (με χρέωση κλήσης 0,25 € / λεπτό από όλη την Ελλάδα)
  • Της σειράς 90 (με Premium χρέωση για κλήσεις από σταθερό ή κινητό)
  • Tης σειράς 14ΧΧΧ (για υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης)

 

Όσον αφορά τον έλεγχο:

  • Ελέγχετε το κόστος και τον χρόνο ομιλίας ανά αριθμό τηλεφώνου που κάνει κάθε υπάλληλος/θέση εργασίας της
    εταιρίας (π.χ. θέτοντας όριο κόστους τηλεφωνικής χρέωσης ανά θέση εργασίας κ.ο.κ.).
  • Μπορείτε να βλέπετε σε πραγματικό χρόνο όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις (real-time feed).
  • Διαχείριση όλων των αριθμών σας από έναν λογαριασμό και πληρωμή σε εικονικό πορτοφόλι στη σελίδα της εταιρίας
    παροχής Voip, με πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τράπεζα / ΑΤΜ, paypal.

Πάρτε τώρα ένα νέο γεωγραφικό αριθμό!

Έργα και πελάτες

Η εταιρεία μας έχει υλοποιήσει με επιτυχία αρκετές εγκαταστάσεις τηλεφωνικών κέντρων VoIP. Κάποιοι απο τους πελάτες μας είναι οι ακόλουθοι:

  • ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ, στο εμπορικό κέντρο Πικερμίου επτά (7) μαγαζιά, και δύο (2) απομακρυσμένα έκαναν μετάβαση στο στις υπηρεσίες τηλεφωνίας της Viva, με αποτέλεσμα την οικονομία (περίπου 70%) και τις νέες δυνατότητες. Παραμετροποιήθηκαν Cisco ATA, για την τηλεφωνία, και SPA 2102 για την λειτουργία Φαξ με Τ38 Codec, όπως επίσης και Cisco Router για την επίληση του προβλήματος πολλών VoIP γραμμών πίσω απο ένα Gateway.
  • ADDITIVE HELLAS AE, στο Κρυονέρι, παραμετροποίηση Elastix για την λειτουγεία τηλεφωνικής υποστίριξης παραγγελιών.
  • FOURCOM ΕΠΕ, στο Σύνταγμα, παραμετροποίηση Elastix, ATA Modem και Softphone S/W για την λειτουγεία τηλεφωνικής υποστήριξης παραγγελιών ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • ENTECO FIRE, στην Παλλήνη, παραμετροποίηση Elastix, ATA Modem για την λειτουγεία τηλεφωνικής υποστήριξης παραγγελιών του καταστήματος.
  • ROSE, στο Ελληνικό, παραμετροποίηση Elastix και ATA Modem για την λειτουγεία τηλεφωνικής υποστήριξης του καταστήματος.
  • FRESH, στην Καλλιθέα, παραμετροποίηση ATA Modem για την λειτουγεία τηλεφωνικής υποστήριξης του καταστήματος.
  • Olympic Elevator, στην Αθήνα, παραμετροποίηση Elastix 2.4, εγκατάσταση 2 VoIP συσκευών Grandstream και ενός ATA Modem για την λειτουγεία τηλεφωνικής υποστήριξης.
  • myTrans, στην Αθήνα, παραμετροποίηση Elastix 2.4, χρήση γραμμής ISDN, 3 γραμμών PSTN και 2 GSM Modules για failover και VoIP γραμμές απο Viva, εγκατάσταση  εγκατάσταση VoIP συσκευών Grandstream GXP-2100 και 2 ασύρματew, για την λειτουγεία τηλεφωνικής υποστήριξης.
  • LogistCenter, στον Βοτανικό, παραμετροποίηση Elastix 2.4, χρήση γραμμής ISDN για failover και VoIP γραμμές απο Viva, εγκατάσταση Softphone σε 8 σταθμούς εργασίας, εγκατάσταση 2 VoIP συσκευών Grandstream GXP-2100 και 1 ασύρματη, για την λειτουγεία τηλεφωνικής υποστήριξης γραφείου.

 

Οι υπηρεσίες της pc2help για εταιρείες είναι διαθέσιμες σε όλη την Ελλάδα:

Σε συνεργασία με τον ταχυμεταφορέα Γενική Ταχυδρομική, υπάρχει η δυνατότητα να μας αποστείλετε (ή να σας στείλουμε εμείς) στο γραφείο μας στο Αιγάλεω, στην οδό Ρήγα Φεραίου 15 τα πράγματα τα οποία χρειάζεστε.

Καλέστε μας για να σας εξυπηρετήσουμε

Καλέστε μας στα 2106036106 και 2106036490 καθημερινά 10:00 με 17:00 ή καταθέστε ένα αίτημα στο HelpDesk για να ενημερωθείτε για τις υπηρεσίες επισκευής ηλεκτρονικού υπολογιστή, επισκευή laptop, ανταλλακτικά laptop όπως επίσης και απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη.

P2P Απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη | Remote Desktop support

Εφ όσον το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε δεν ευθύνεται σε υπαιτιότητα του H/W και υπάρχει μαι λειτουργική σύνδεση στο intenret, τότε οι τεχνικοί μας είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζεται απομακρυσμένα με χρήση του λογισμικού Kayako OnSite. Το λογισμικό αυτό δημιουργεί μια P2P σύνδεση μεταξύ του υπολογιστή σας και του τεχνικού που θα σας εξηπηρετήσει. Το Kayako OnSite, διαφέρει απο τις περισσότερες εφαρμογές remote desktop (για εξ΄αποστάσεως υποστήριξη), γιατί λόγο της P2P σύνδεσης, υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες να μην μπορεί να επιτευχθεί η σύνδεση (λόγο firewall, router) όπου συμβαίνει με αρκετά λογισμικά. Με την χρήση του καλύτερου επί πλερωμής λογισμικού απομακρυσμένου ελέγχου, μόλις μας δώσετε την άδεια, μπορούμε να έχουμε απομακρυσμένο έλεγχο του υπολογιστή σας για μια και μόνο συνεδρία μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό, και να κάνουμε σχεδόν ότι θα κάναμε και αν ήμασταν στο χώρο σας. Η υποστήριξη μέσω διαδικτύου, μας επιτρέπει να βλέπουμε την οθόνη σας καθώς και να χρησιμοποιούμε το πληκτρολόγιο και το ποντίκι σας, επιδιορθώνοντας το πρόβλημα του υπολογιστή αλλά και του δικτύου σας με ασφάλεια. Διορθώνουμε προβλήματα τα οποία σε άλλη περίπτωση θα αναγκαζόσασταν να κουβαλήσετε τον υπολογιστή για επισκευή! Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε ότι ακριβώς κάνουμε μέσω τις οθόνη σας καθώς εμείς διορθώνουμε το πρόβλημα. Είναι γρήγοροασφαλέςεύκολοοικονομικό.Δοκιμάστε το!

Παρεχόμενες Υπηρεσίες