pc2help - Υπηρεσίες η/υ & Internet | Τεχνική Υποστήριξη - Επισκευή Laptop

A+ R A-

Τρόποι Αποστολής & Χρεώσεις

Χρεώσεις ταχυμεταφορέα ACS

Εντός Αθηνών κόστος: €4,00 έως 2 κιλά, και επιβάρυνση €1,00 ανά κάθε επιπλέον κιλό.

Υπόλοιπη Ελλάδα (Χερσαίοι προορισμοί) κόστος: €5,00 έως 2 κιλά, και επιβάρυνση €1,50 ανά κάθε επιπλέον κιλό.

Νησιωτικοί προορισμοί κόστος: €6,00 έως 2 κιλά, και επιβάρυνση €1,50 ανά κάθε επιπλέον κιλό.

Δυσπρόσιτες περιοχές κόστος: €12.00 έως 2 κιλά, και επιβάρυνση €1,50 ανά κάθε επιπλέον κιλό.

Επιβάρυνση αντικαταβολής: €3.00.

Χρεώσεις πρακτορείου ΚΟΜΒΟΣ

Εντός Αθηνών: €4,00 έως 5 κιλά, και επιβάρυνση €1,00 ανά κάθε επιπλέον κιλό.

Υπόλοιπη Ελλάδα (χερσαίοι προορισμοί): €4,00 έως 5 κιλά, και επιβάρυνση €1,00 ανά κάθε επιπλέον κιλό.

Νησιωτικοί Προορισμοί: €7.00 έως 5 κιλά, και επιβάρυνση €1,50 ανά κάθε επιπλέον κιλό.

Δυσπρόσιτες περιοχές: €7.00 έως 5 κιλά, και επιβάρυνση €1,50 ανά κάθε επιπλέον κιλό.

Επιβάρυνση αντικαταβολής: €3.00.

Οδηγίες αποστολής

Για ταχυμεταφορέα ACS

Καλείτε στα 2108190000 ή 8015001111 ή τοπικό υποκατάστημα της περιοχής σας. Δίνετε εντολή παραλαβής από τον χώρο σας, και αποστολή προς εταιρία: PC2HELP - FOURCOM, στο κατάστημα ACS Πικερμίου με κωδικό χρέωσης 2ΑΩ 28463.

Για πρακτορείο ΚΟΜΒΟΣ

Ανοίγετε ένα νέο αίτημα από το Help Desk στον σύνδεσμο http://helpdesk.pc2help.gr/ ή στέλνετε email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. με θέμα το μοντέλο της συσκευής προς αποστολή. Εφόσον η συσκευή σας είναι έτοιμη προς παραλαβή, μας ενημερώνετε για το ωράριο που μπορεί το πρακτορείο να περάσει προς παραλαβή. Εμείς θα ενημερώσουμε τον πράκτορα ώστε δρομολογηθεί η παραλαβή.

Γενικές πληροφορίες

H χρέωση κάθε αποστολής εξαρτάται από το συνδυασμό μεγέθους και βάρους. Αν το ογκομετρικό βάρος της αποστολής είναι μεγαλύτερο του πραγματικού τότε η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος και υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας τις τρεις διαστάσεις του δέματος μήκος-πλάτος- ύψος και διαιρώντας το αποτέλεσμα δια 5000.
Παρακαλούμε να εσωκλείονται πληροφορίες με τα στοιχεία κατόχου (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας, email) και πληροφορίες σχετικά με την βλάβη που αντιμετωπίζετε (αν γνωρίζετε). Κατά την παραλαβή της συσκευής σας, σάς ενημερώνουμε στο email σας (μέσω helpdesk) και στο κινητό σας (με SMS) σχετικά με την επιβεβαίωση παραλαβής, καθώς και την κατάσταση στην οποία το παραλάβαμε. Αν χρειαστεί, θα σας καλέσουμε τηλεφωνικώς ώστε να μας ενημερώσετε σχετικά με τη βλάβη της συσκευής σας. Το συντομότερο δυνατό σας ενημερώνουμε σχετικά με τρόπους επίλυσης της βλάβης καθώς και αναλυτικό κόστος επισκευής. Σε αυτό το στάδιο αναμένουμε ενημέρωση απο εσάς ώστε να δρομολογηθούν οι ανάλογες εργασίες. Συνίσταται η σωστή συσκευασία του laptop προς αποστολή - πριν την παράδοση στο courier - προς αποφυγή βλαβών που μπορεί να προκληθούν κατά την μεταφορά.